31 Ekim 2016 Pazartesi

Acımasız Sözler ve Acımasız Mesajlar

Acımasız Sözler


Acıtmasın seni hiçbir söz, ben söylemediğim sürece. Acıtacaksa içini söyletme beni.
Ağlama sakın değersizlere. Değer verdiklerin seni ağlatıyorsa da boş ver hiç değer verme.
Amaçsız sevinçler, üzüntüler, insanlar gerçekten anlamsızlıklar içinde yok oluyor.
Anladım ki; benim içimi cız ettiren, ona vız geliyor.
Artık kendi kendime anlatabileceğim, acımasızca bir masalım var, adı sen oldun.
Aşk, tam teslimiyet ister, kendini aşkın kollarına ya bırakırsın yada bırakmazsın. Bir yanım dışarıda kalsın dediğin noktada aşkı boğarsın, yok edersin o güzelim duyguyu. Bu yüzden hep cesurların işidir aşk.
Bana hayat nedir diye sorma, ben hayat deryasında yüzenlerdenim. Sen kimsin diye sorma, ben hayata boş vermişlerdenim.
Bedenin yükünü ayaklar taşır, ruhun yükünü ise yürekler.
Benim kalbimi kırmak suya yazı yazmak kadar, gönlümü almak ise güneşe dokunmak kadar zordur. Sen suya yazı yazmayı başardın, şimdi güneşin batmasını bekle.
Bir bavul dolusu cümle var defterimde. Yara bandı tutmayacak kadar derin tümcelerim! Sen yollarına 29 harfle acı döşeyen birine, yara değil de yar diyebilir misin!
Bir gün sen de beni ararsın. Bir hasret seni yakar, deli bir özlem sarar ağlarsın. Geri dönmek istersin, eski bir şarkı yakar birden, gözlerin dolar ağlarsın elimde değil unutmak seni, kaçsam da kovalar anılar beni. Boş hayallere sarılır gibi kolay mı unutmak bir anda seni.
Biz kimleriz diye sorma, biz hayata boş vermişlerdeniz. Bize hayat nedir diye sorma, biz hayat deryasında yüzenlerdeniz.
Bizi arama lüks meyhanelerde, biz dost şarabı içenlerdeniz. Bize dost, arkadaş nedir diye sorma, biz onlar için ölüme gidenlerdeniz.
Bu masalar boş kalmaz gidenin yeri dolar. Bu vazolara bir şey olmaz yalnız çiçekler solar.
Çok dengesizsin dedi. Sol tarafıma çok yüklendin, ondandır dedim!
Demek ki ayrılığa hüküm giymiş bu yürek; o zaman ölmek için ölesiye yaşamak gerek.
Deniz ya kudurmalı ya durulmalı, hançer ya sonuna kadar saplanmalı ya kınında durmalı.
Divaneyim aşkından, sokaklar evim olmuş. Adam gibi sever, bana bir adım gelene ben on adım giderim. Dinle sosyete gülü dinle, zannedersin ki aşıklar ağlamaz.
Dünya kadar derdim olsun senin gibi yarim olsun. kavuşmaya zaman yoksa öbür dünya bizim olsun para şöhret elin olsun.
Eğer bir gün ağlaman gerekirse başını dik tut ki, gözyaşların seni ağlatan kişi kadar alçalmasın.
Eski dostumdan sevgili yapabilirim ama eski sevgilimden dost yapmaya çalışmak; 1 metrelik kumaştan entari yapmaya benzer. Giy giyebilirsen!
Evet! Belki umudum kalmadı geleceğimden; ama asla pişman değilim, geçmişimden!
Fazla değer vermeyeceksin karşındakine, güvenip ihanet ettiğinde haline üzülüp ağlama diye.
Garip değil mi yüzüne gülecek kadar dost sandığın kişiler, aslında arkandan vuracak kadar yüzsüzler!
Gerekirse kumar da kazanır, aşkı satın alırız!
Gönül kimsesiz yapamaz sevebileceği bir dost arar. Taşın kalbi yoktur ama onu bile yosun sarar
Gözlerim karanlığının ışığı, hayallerim ise çocukların masumluğudur. Ben sevdiğimi bir anlık zevk uğruna değil, bir ömür aynı yastığa baş koymak için severim.
Hayatın en acımasız şartlarında bile yüzümüzden tebessümü eksiltmedik biz insanları insan olduğu için sevdik.
Hayatta hiç kimse için ağlamaya değmez, ağlamaya değenler zaten ağlatmaz
Her şeyden biraz kalır diyor birileri. Kavanozda biraz kahve, kutuda biraz ekmek, insanda biraz acı!
İlkokulda silgiyi kaybetmemek için boynunuza taktığınız gibi, şimdi de adamlığınızı takıp gezin, sonra kaybediyorsunuz.
İnsanın diğer yüzünü görünce, ilkini hatırlamam.
Kaç parçasını daha şehit vereceğim ruhumun, sevgin uğruna sevgili!
Kader deyip çekip gittin. Sen suçlu değilsin de, kader mi suçlu ey zalim.
Kaldırabileceğimden çok daha fazla acıyı bana bırakıp gittin.
Karanlıkların prensi olmuşum, alacakaranlık kuşağında. Bende sabah olmaz, Bende güneş doğmaz, Ben isyankarım, asla safsata ile işim olmaz.
Kendi içimin patronuyum şimdilerde, yüreğime seni kazıyan köleler çalıştırıyorum içimde!
Kendime yakışanı severim ben. Herkese yapışanı değil.
Kırılan kalbimin parçalarını toplaya bilirim yine. Sırf senin için, ayaklarına batmasın diye!
Madem ayrılığa hüküm giymiş bu yürek ; O zaman ölmek için yaşamak gerek.
Madem ki gidiyorsun biraz olsun yardım et. Gitme demiyorum ama en azından unutmayı öğret bana.
Ne kadar değişirsen değiş, nerede mutlu olduysan hep oraya çevirirsin kafanı.
Nefes benim ise yüreğim senin olsun. Ben zehir içeyim su senin olsun.
Para, şöhret uğruna terk edilen sevgililerden olmam asla. Beni paraya satacak kız doğamaz anasından asla.
Sen ‘peki’ dedikten sonra cevap vermeyen erkek niye yaşar ki? Tamamen oksijen israfı!
Senden beni sevmeni beklemiyorum. Benden bekliyorum seni artık sevmemeyi.
Senin peşinden koşarken hep itildim, kakıldım, hor görüldüm senin tarafından. Sadece ben seni sevdiğim için senin eserinim.
Senin yüzünden tek tesellim kadehler başka bir şey istemem, sarhoş etsin yeter ki rakı şarap fark etmem.
Seninle her yer cennet diyen sevgilim, şimdi hangi cehennemdesin!
Sensiz geçen yüzyıl değil, seninle geçen bir gün, bir an benim olsun yeter.
Serseri bi kayboldu mu onu kimse bulamaz, şimdi anlıyorsun ya, şehirlerin asi kızı hiç kimse serseri gibi sevipte aşık olamaz
Serseriyim sokaklar evim, serseriyim adam gibi severim, bana bir adım gelene ben on adım giderim. Dinle cici kız dinle zannedersin ki serseri ağlamaz.
Sevgime ihanet eden sevgiliyi kurşuna dizerken titrerse elim, o titreyen ellerimi kesmezsem namerdim.
Sevgini sunarsın insanlara, nefretleriyle uzaklaştırırlar ellerini. İlk önce acımasızca kalbini kırarlar sonra hayallerini.
Sigarayı bırakmak için tütüne ‘son’ bulmuşlar. Seni bırakmak için hayata ‘son’ mu sevgilim?
Sustum! Suskunluğum, susturana armağan olsun. Ağladım! Gözyaşlarım ağlatana haram olsun.
Şimdi benim son diye bitirdiğime, kim bilir kimler ilk olarak başlayacak.
Tatlı dilin benim olsun. Sensiz geçen yüzyıl değil, seninle geçen bir gün benim olsun aşkım.
Tek tesellim kadehler başka bir şey istemez sarhoş etsin yeter ki rakı şarap fark etmez.
Terk edilirken görüşürüz kelimesi kadar, acıtan bir şey yoktur hayatta. Öldürdüğü yetmezmiş gibi, bir de umut verir!
Unutma gün gelir devran döner ararsın da bulamazsın beni ve aynı aşkı başkasında.
Utanmasalar, kursağımızda bıraktıkları hevesi bile dönüp geri isteyecek insanlar var.
Yalnız kalmak istiyordun tüm gece boyunca. Şimdi yalnızsın bak, ben ise gecenin koynunda.
Yalnızlık ıssız odalarda ruhunu sarar. Gönül kimsesiz yapamaz sevebileceği bir dost arar. Taşın kalbi yoktur ama onu bile yosun sarar.

Yanlış insana misafir olduysan; kalmayı değil, kalkmayı bileceksin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.